LPP rusza z kampanią edukacyjną na TikToku autorstwa DDOB
Kampania na TikToku opiera się na quizie dotyczącym pielęgnacji ubrań (screen: TikTok)
Na TikToku uruchomiona została kampania "Dbaj o ubranie" spółki odzieżowej LPP, w której prowadzone są działania edukacyjne dotyczące działań proekologicznych związanych z codzienną pielęgnacją ubrań.
W ramach kampanii przygotowano spot z udziałem ambasadorów i ambasadorek projektu. Powstała też strona Dbajoubranie.pl, na której znajdują się porady i narzędzia, takie jak chatbot i kalkulator emisji.
Czytaj też: Pięcioro polskich jurorów w Global Best of the Best Effies
27 czerwca ruszyły również działania marki na TikToku, za które odpowiada agencja kreatywna DDOB. Firma stworzyła aktywację na platformie – Branded Effect, czyli interaktywną grę w postaci quizu. Korzystający z niej użytkownicy, nagrywając się telefonem, odpowiadają na pytania dotyczące dbania o ubrania oraz wpływu pielęgnacji na środowisko.
W akcji udział biorą tiktokerzy: Trzewikowska aka „itssoniat”, Agnieszka Skrzeczkowska aka „maschines_official”, Natalia Sisik, Joanna Biernacka aka „ashplumplum”, Paulina Soboń oraz Joanna Kołodziejska aka „sledz535”.
Czytaj też: Kukulska, Dereszowska, Zielińska i Dębska dla SOS Wiosek Dziecięcych
LPP jest właścicielem takich marek jak Sinsay, Mohito, Reserved, House i Cropp.
(KAP, 29.06.2022)