Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LPP rusza z kampanią edukacyjną na TikToku autorstwa DDOB

Kampania na TikToku opiera się na quizie dotyczącym pielęgnacji ubrań (screen: TikTok)

Na TikToku uruchomiona została kampania "Dbaj o ubranie" spółki odzieżowej LPP, w której prowadzone są działania edukacyjne dotyczące działań proekologicznych związanych z codzienną pielęgnacją ubrań.

W ramach kampanii przygotowano spot z udziałem ambasadorów i ambasadorek projektu. Powstała też strona Dbajoubranie.pl, na której znajdują się porady i narzędzia, takie jak chatbot i kalkulator emisji.

Czytaj też: Pięcioro polskich jurorów w Global Best of the Best Effies

27 czerwca ruszyły również działania marki na TikToku, za które odpowiada agencja kreatywna DDOB. Firma stworzyła aktywację na platformie – Branded Effect, czyli interaktywną grę w postaci quizu. Korzystający z niej użytkownicy, nagrywając się telefonem, odpowiadają na pytania dotyczące dbania o ubrania oraz wpływu pielęgnacji na środowisko.

Press

W akcji udział biorą tiktokerzy: Trzewikowska aka „itssoniat”, Agnieszka Skrzeczkowska aka „maschines_official”, Natalia Sisik, Joanna Biernacka aka „ashplumplum”, Paulina Soboń oraz Joanna Kołodziejska aka „sledz535”.

Czytaj też: Kukulska, Dereszowska, Zielińska i Dębska dla SOS Wiosek Dziecięcych

LPP jest właścicielem takich marek jak Sinsay, Mohito, Reserved, House i Cropp.

(KAP, 29.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.