Pięcioro polskich jurorów w Global Best of the Best Effies
W jury Global Best of the Best Effies znalazło się pięcioro przedstawicieli branży marketingowej z Polski (fot. materiały prasowe)
W ramach drugiej edycji Global Best of the Best Effies w składzie jurorskim znalazło się pięcioro przedstawicieli branży marketingowej z Polski.
Global Best of the Best Effies ma na celu określenie najskuteczniejszych działań marketingowych minionego roku spośród wszystkich zwycięzców Grand i Gold Effie na całym świecie.
Wybierać je będzie kilkudziesięcioosobowe gremium, w tym pięcioro jurorów z Polski. Są to: Marta Życińska, vice president, marketing and communications, CEE Mastercard; Paweł Patkowski, brand & marketing communication director, Orange Polska; Anna Putts, director brand & content marketing Central Europe, HBO Europe; Inga Songin, regional marketing director PLEE, board of directors member, Reckitt Health and Nutrition; Arkadiusz Gwizdek, marketing director, Škoda Polska - Volkswagen Group Polska.
Obrady będą miały formę zdalną.
(AMS, 28.06.2022)