Katarzyna Ryndziewicz general managerką agencji Drum Polska
Katarzyna Ryndziewicz jest związana z Media Direction od siedmiu lat (fot. materiały prasowe)
Katarzyna Ryndziewicz, pełniąca dotychczas funkcję content partnership director, awansowała na stanowisko general manager w DRUM Polska. Na stanowisko operations managerki awansowała natomiast Patrycja Duda, dotychczas content partnership managerka.
W grupie Media Direction pracuje od 2016 roku, rozwijając od tego czasu zespół Content Partnership, początkowo dla Klientów PHD, a obecnie dla całej struktury: PHD, Media Direction OMD oraz Hearts & Science Polska. Z branżą związana od 13 lat. Zanim dołączyła do Media Direction przez niemal sześć lat pracowała jako producentka w TVN24.pl.
PHD, Media Direction OMD oraz Hearts & Science Polska ogłosiły rozszerzenie swojego działu content partnership, przyjmując globalnie rozpoznawalną nazwę agencji DRUM kilka dni temu. Drum Polska jest dziesiątą agencją marki Drum na świecie. To wielokrotnie nagradzana agencja Omnicom Media Group zajmująca się realizacjami branded content, lokowaniem produktu, współpracą z influencerami, rozrywką, wydarzeniami, produkcją oraz partnerstwami dla marek.
"Jestem pewna, że zespół pod przewodnictwem Katarzyny Ryndziewicz, liczący już obecnie jedenaście osób, pod nowym szyldem DRUM będzie dalej z sukcesami realizował współpracę zarówno ze stałymi klientami PHD, klientami grupy Media Direction, jak też projektowo z klientami spoza struktur agencyjnych" - powiedziała Maria Kiełczyńska, dyrektorka zarządzającą PHD.
(KAP, 31.05.2023)