Grupa CCC wykorzystuje sztuczną inteligencję w kampanii reklamowej HalfPrice

Grafiki w kampanii stworzyła sztuczna inteligencja (fot. materiały prasowe)
HalfPrice, sieć off-price należąca do Grupy CCC, uruchomiła kampanię reklamową, w której wykorzystano grafiki stworzone przez sztuczną inteligencję.
Kampania promuje HalfPrice Club. Jego członkowie mogą korzystać ze zniżek oferowanych przez markę na odzież, obuwie, akcesoria, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Czytaj też: Decathlon w kampanii reklamowej proponuje, by wprowadzić WF na maturę
Michał Kniaź, dyrektor marketingu w HalfPrice, wyjaśnia, że wykorzystanie SI było naturalnym ruchem dla działu marketingu firmy. – Szybkość działania czy elastyczność, jaką daje sztuczna inteligencja, otwierają przed nami wiele możliwości, które przekładają się na bardziej jakościową komunikację z klientem w czasie rzeczywistym – mówi.
Kampania HalfPrice będzie prowadzona we wszystkich kanałach social media marki, OOH i w digitalu.
Czytaj też: Nowy "Press": Bianka Zalewska i jej dwa światy, Duklanowski od wrzutek, tata Maty i kryminały
(KAP, 05.05.2023)
