Decathlon w kampanii reklamowej proponuje, by wprowadzić WF na maturę
W ramach kampanii „Wprowadźmy WF na maturę” zbierane będą podpisy pod petycją (fot. materiały prasowe)
Decathlon, sieć sklepów ze sprzętem i akcesoriami sportowymi, rusza z kampania reklamową „Wprowadźmy WF na maturę”.
Celem akcji ma być podniesienie rangi sportu w kształceniu młodych Polaków – wciągnięcie wychowania fizycznego do puli maturalnych przedmiotów dodatkowych mogłoby w tym pomóc.
Czytaj też: Rynek sponsoringu sportowego będzie systematycznie rósł. Raport Publicon Sport
W ramach kampanii „Wprowadźmy WF na maturę” zbierane będą podpisy pod petycją. Promować ją będą: dedykowane materiały wideo w digitalu, OOH (standard i non-standard), eventy w sklepach, a także influencerzy. Na łamach "Gazety Wyborczej" pojawi się także arkusz maturalny z wychowania fizycznego, a w centrum Warszawy – seria murali z ilustracjami autorstwa Tomasza Wiśniewskiego.
Partnerami akcji są: Polska Fundacja Sportu i Kultury, Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz Fundacja Rozwoju Sportu.
Akcje realizuje agencja Przestrzeń pracująca dla sieci Decathlon od początku 2021 roku.
Czytaj też: Nowy "Press": Bianka Zalewska i jej dwa światy, Duklanowski od wrzutek, tata Maty i kryminały
(AMS, 04.05.2023)