Zmiany kadrowe w Polskim Radiu  |  Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany kadrowe w Polskim Radiu  |  Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany kadrowe w Polskim Radiu  |  Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciel marki Eobuwie.pl zadebiutował na kolejnym zagranicznym rynku

Firma uruchomiła e-sklep Ecipele.hr (fot. materiały prasowe)

Polska sieć sklepów obuwniczych Eobuwie.pl (Grupa CCC) weszła na chorwacki rynek e-commerce, uruchamiając sklep internetowy pod nazwą Ecipele.hr.

Chorwaci mają dostęp do ponad 80 tys. produktów ponad 500 marek. Chorwacja jest już 16. rynkiem, na którym działa firma Eobuwie. Poza Polską spółka obecna jest także w Czechach, Rumunii, Niemczech, Szwecji, Hiszpanii, Bułgarii, Grecji, Szwajcarii, we Włoszech i Francji oraz na Węgrzech, Słowacji, Litwie i Ukrainie.

„Otwarcie każdego rynku poprzedza precyzyjna sezonowa analiza. Sprawdzamy zwyczaje zakupowe mieszkańców, trendy, przyzwyczajenia kulturowe. W przypadku Chorwacji duże znaczenie ma ciepły, nadmorski klimat tego miejsca. Nasza oferta jest precyzyjnie skrojona pod każdy rynek” - informuje Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce Eobuwie.pl.

(IKO, 12.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.