Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody Grupy CCC spadły o ponad 20 proc.

Na wynik finansowy CCC wpłynął kryzys gospodarczy wywołany pandemią koronawirusa (fot. materiały prasowe)

W drugim kwartale 2020 roku Grupa CCC (producent obuwia) odnotowała 1,3 mld zł przychodów. To o 21 proc. mniej niż w takim samym okresie 2019 roku – wynika ze wstępnych danych ujawnionych przez spółkę. Należąca do grupy spółka Eobuwie zwiększyła przychody o 52 proc.

Na wynik finansowy wpłynął kryzys gospodarczy wywołany pandemią koronawirusa, w tym czasowe zamknięcie sklepów. W drugim kwartale br. Grupa CCC "postawiła na rozwój e-commerce, rozwinęła mobilne kanały dotarcia do klienta, a także zintensyfikowała prace w obszarze efektywności logistycznej" - poinformowano. Sprzedaż poprzez kanał e-commerce wzrosła o 79 proc. (rok do roku), a udział przychodów online w sprzedaży grupy wzrósł do 48 proc. (rok wcześniej 21 proc.).

Spółka Eobuwie zwiększyła przychody o 52 proc. - do 532 mln zł. Przyczyniła się do tego duża liczba zamówień – około 2,8 mln (z czego 64 proc. realizowano z urządzeń mobilnych). Firma podaje, że po słabszym marcu w kolejnych trzech miesiącach Eobuwie notowało wzrost sprzedaży (o 28 proc. w kwietniu, o 71 proc. w maju i o 60 proc. w czerwcu w ujęciu rok do roku) przy wyższych marżach brutto i niższych kosztach marketingowych.

Sklep internetowy z odzieżą premium Modivo zakończył drugi kwartał sprzedażą wartą 49 mln zł. Z kolei platforma DeeZee odnotowała sprzedaż za 19 mln zł (wzrost o 73 proc. rok do roku) i rentowność operacyjną wielkości kilkunastu procent. W drugim kwartale platforma ta zadebiutowała na rynkach Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii.

Z kolei sklep Ccc.eu zadebiutował w Rumunii, Austrii i na Węgrzech. "W efekcie, istniejąca od ponad roku platforma Ccc.eu, dostępna dziś w 6 krajach, odnotowała w drugim kwartale ponad 200-proc. wzrost przychodów w stosunku do poprzedniego kwartału. Sklep online odnotowuje poziom nawet 13,5 mln wizyt klientów miesięcznie" - podaje firma.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 03.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.