Żabka uruchamia aktywizację i przedstawia brand hero Żabu
Plakaty są umieszczane również w sklepach Żabka (fot. Instagram/Żabka)
W mediach społecznościowych Żabki pojawiły się plakaty, w których spółka poszukuje postaci "Żabu". To start nowej akcji promocyjnej firmy, która jest jednocześnie wejściem marki w świat gamingu.
Firma – poza przedstawieniem nowej postaci – w niedługim czasie prawdopodobnie zaoferuje możliwość znalezienia Żabu poprzez AR, czyli rozszerzoną rzeczywistość. Na razie o akcji wiadomo jedynie tyle, ile podano na plakatach – Żabka poszukuje Żabu, który ma ok. 4 cm, żywi się jabłkami, lubi pograć w gry, często brać prysznic i nie powinien za długo przebywać bez opieki. Plakaty, które znajdują się na social mediach są umieszczane również w sklepach marki.
Czytaj też: Magda Mołek z autorską kolekcją dla marki Reserved
Warto przypomnieć, że spółka zarejestrowała Żabu jako znak towarowy pod koniec sierpnia br. W klasyfikacji nicejskiej podkreślono, że nazwa będzie dotyczyć oprogramowania gier, usług w zakresie gier wideo i gier internetowych. W październiku przedstawiciele spółki zapowiadali inwestycje w gaming, co miało przełożyć się na popularność żappsów (wirtualnej "waluty" otrzymywanej przez posiadaczy aplikacji sklepu).
Żabu to kolejna aktywizacja marki przygotowana przez agencję Cukier.
Czytaj też: ZłotyKalendarz 2023 autorstwa GoldenSubmarine wspomoże Klinikę Psychiatrii Dzieci i Młodzieży
(KAP, 13.12.2022)