"Jestem kobietą" marki Yes z nagrodą Grand Prix YouTube Works Awards 2022
"Jestem Kobietą" (stworzona przez 180heartbeats + Jung v Matt) wygrała w kategoriach Force for Good oraz Ingenious Insight (screen: YouTube/BizuteriaYES)
Nagrody tegorocznej edycji YouTube Works Awards przyznane. Zdobywcą Grand Prix została kampania "Jestem kobietą" marki Yes, którą doceniono również w dwóch innych kategoriach.
YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłania najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na YouTube.
Czytaj też: Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2022. Gong, Starcom i ING wśród zwycięzców
W kategorii Multiscreen Excellence nagrodzono Gang Swojaków Biedronki organizowany przez Jeronimo Martins, który został przygotowany przez agencje GroupM oraz Wavemaker. Kampania Storytel "Robin Hood" stworzona wspólnie z Don't Panic Production otrzymała nagrodę w kategorii Compelling Storytelling. W kategorii Art & Culture nagrodzono kampanie Mastercard Music przygotowane przez McCann Poland. "Poszukiwacze zaginionych ptaków" Grupy Maspex autorstwa agencji Dziadek do Orzechów otrzymała z kolei nagrodę w kategorii Action Driver.
"Jestem Kobietą" (stworzona przez 180heartbeats + Jung v Matt) wygrała w kategoriach Force for Good oraz Ingenious Insight.
Tegoroczne YouTube Works Awards było drugą polską edycją konkursu. Zgłoszono do niego 119 kampanii dotyczących różnych dziedzin, w tym finansów, inwestycji, e-commerce i technologii. Jury nie przyznało nagrody w kategorii The Underdog.
Czytaj też: WP: w pierwszej połowie 2023 roku rynek reklamy internetowej urośnie tylko o 3-4 proc.
(KAP, 25.11.2022)