Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katolicki ksiądz udziela ślubu parze jednopłciowej w nowej reklamie biżuterii Yes

Dzień po wygraniu nagrody Grand Prix konkursu Effie biżuteria Yes uruchomiła drugą odsłonę świątecznej kampanii "Jestem Kobietą" pod tytułem "Jestem Kobietą - Jestem przyszłością".

Akcja spotu kampanii dzieje się w przyszłości. Bohaterka żyje w świecie "wolnym od stereotypowego postrzegania roli kobiet". YES przedstawia Polskę, w której można kochać i tworzyć rodziny z kim się chce i jest to akceptowane przez wszystkich, łącznie z Kościołem katolickim. W reklamie widzimy m.in. parę kobiet, którym ślub udziela katolicki ksiądz czy kobietę wracającą ciemną alejką z klubu, która nie musi się bać napaści obcego mężczyzny.

Czytaj też: W TVP nie pojawi się nowa kampania Yes ze ślubem dwóch kobiet

Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES, wyjaśnia, że kampania ma na celu kontynuację myśli podjętej rok temu, ale "z większą wrażliwością  i czułością".

W ramach "Jestem Kobietą - Jestem przyszłością", powstały trzy wersje wideo: 90-, 60- i 30-sekundowe. Kampania realizowana jest w internecie, social mediach oraz na platformach VOD. Spoty YES - wersje 30-sekundowe oraz billboardy sponsorskie - od 9 listopada można zobaczyć w telewizji, a także na ekranach sieci Cinema City. Będą także emitowane w salonach YES w Polsce i Czechach.

Spoty wyreżyserowała Marysia Makowska we współpracy z operatorem Igorem Połaniewiczem. Autorką zdjęć jest Gosia Turczyńska. Za kreację odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Produkcją zajmował się dom produkcyjny F25, postprodukcją Xantus. Media zaplanował i zakupił MediaHub. Jako tło muzyczne spotu został wykorzystany utwór Adny pt. "Dreamer" .

W kampanii markę wspierać będą nowe ambasadorki: Maja Ostaszewska, Aleksandra Kwaśniewska i Julia Sobczyńska.

Czytaj też: Media przygotowują się do Marszu Niepodległości. Nie zawsze było bezpiecznie

(KAP, 09.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.