Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2022. Gong, Starcom i ING wśród zwycięzców

Tytuł Agencji Roku przypadł Agencji GONG (fot. materiały prasowe)

24 listopada poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt "Miasto ING w Roblox" przygotowany przez Agencję Gong, który zdobył nagrodę Best in show. Jury przyznało 55 statuetek, w tym 5 złotych.

Złota zdobyły kampanie: "Miasto ING w Roblox" w kategoriach Consumer Experience i Innovation & Smart Solution; "WitcherManiac" i "Wszystko mi mówi Tymbark" w kategorii Content Marketing; "Pierwsza Pomoc Ludzkości" w kategorii MIXX for Good Purpose.

Czytaj też: SalesTube wygrywa przetarg Orange

Najczęściej nagradzanymi i wyróżnionymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2022 były "Miasto ING w Roblox" zrealizowana przez Gong, Game Changer i MediaHub dla ING Bank Śląski oraz "WitcherManiac" promująca serial Wiedźmin na Netflix, a przygotowana i zrealizowana też przez Agencję Gong.

Przed szansą zdobycia złotej, srebrnej i brązowej statuetki IAB MIXX Awards 2022 stanęło 44 kampanii reklamowych, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. 

– W IAB MIXX Awards doceniamy najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego, budujące wartość dla marki, firmy lub organizacji, wyznaczające kierunki dla innych do kolejnych zmian. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu – mówią organizatorzy plebiscytu.

Czytaj też: Julia Zakrzewska project manager w agencji Luckyyou

Częścią konkursu IAB MIXX Awards są także Nagrody za dokonania. W tym roku tytuł Agencji Roku przypadł Agencji Gong, Domu Mediowego Roku – Starcom, a Reklamodawcą Roku został ING Bank Śląski.

Press

(fot. materiały prasowe)

Press

(fot. materiały prasowe)

Miano Człowieka Roku, które nadawane jest osobie, która ma ponadprzeciętne zasługi dla marketingu interaktywnego i reklamy w minionym roku, zostało przyznane Magdzie Kolenkiewicz, dyrektorce generalnej Starcom.

Press

(fot. materiały prasowe)

Nagroda specjalna IAB Polska za całokształt dokonań przypadła zaś Małgorzacie Węgierek, CEO Havas Media Group.

Press

(fot. materiały prasowe)

– Bardzo mnie cieszy, że nagrody specjalne powędrowały w tej edycji konkursu do dwóch wybitych przedstawicielek rynku reklamy cyfrowej. Polityka i konsekwencja pozwoliły Magdzie Kolenkiewicz w ciągu ostatnich 10 lat wzmacniać pozycję Starcomu, skutecznie walczyć o największych klientów i tworzyć dla nich i z nimi efektywne i efektowne realizacje. Widać to chociażby po takich konkurach jak IAB MIXX Awards, w których Starcom zdobywa wiele wyróżnień i nagród. Z kolei nagroda dla Małgorzaty Węgierek to uhonorowanie jej dorobku i osobistego zaangażowania w rozwój rodzimego rynku cyfrowego. Pod okiem Małgosi Havas Media Group przeszedł ogromną transformację i rozwinął strategiczne kompetencje agencji mediowej, dzięki czemu od lat zajmuje miejsce w czołówce najbardziej dynamicznie rosnących agencji w Polsce – podsumowuje Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Czytaj też: WP: w pierwszej połowie 2023 roku rynek reklamy internetowej urośnie tylko o 3-4 proc.

Pełna lista laureatów IAB MIXX Awards 2022 do sprawdzenia tutaj.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. 

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Czytaj też: Marketerzy nie są gotowi na metaverse – wynika z badania K2 Create i Shortlist Consulting

(HAD, 25.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.