YouTube Works. Został ostatni tydzień na zgłoszenie kampanii
Prace oceni jury złożone z 27 ekspertek i ekspertów z branży marketingowej i kreatywnej
Został ostatni tydzień na zgłoszenia do drugiej edycji YouTube Works Awards. Termin mija w poniedziałek 12 września. Kampanie oceniane będą w siedmiu kategoriach, dodatkowo jury przyzna Grand Prix konkursu.
YouTube Works Awards 2022 to już druga edycja konkursu organizowanego przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2022 roku.
Jury złożone z 27 ekspertek i ekspertów z branży marketingowej i kreatywnej oceni zgłoszone prace w siedmiu kategoriach:
- Multiscreen Excellence dla kampanii z innowacyjnymi strategiami mediowymi, wykorzystującymi YouTube;
- Compelling Storytelling, w której ocenione będą kampanie wykorzystujące formaty różnej długości i serie reklam do tworzenia angażujących historii;
- Art & Culture dla kampanii, które korzystają z dorobku różnych dziedzin kultury;
- Ingenious Insight dla kampanii opartych na ciekawych obserwacjach;
- Action Driver, czyli kategoria dedykowana kampaniom, które zachęcają do podjęcia konkretnego działania;
- The Underdog dla kampanii, które pomimo niewielkich budżetów osiągnęły spektakularne wyniki;
- Force for Good dla kampanii zakrojonych na szczytne cele.
Dodatkowo jury przyzna Grand Prix konkursu dla najlepszej spośród wszystkich kampanii.
Praktyczne wskazówki na temat poprawnego wypełnienia formularza zgłoszeniowego można poznać, oglądając webinar dotyczący zgłoszeń do YouTube Works. Dodatkowo dla zgłaszających kampanie uruchomione zostały dodatkowe Office Hours – możliwość konsultacji online z ekspertem i przedyskutowania wątpliwości związanych ze zgłoszeniem. Wystarczy zarezerwować dogodny termin i krótko opisać wyzwanie oraz zgłosić się na konsultacje pod tym linkiem.
Kampanie do YouTube Works można zgłaszać do północy 12 września 2022 roku, wypełniając formularz na stronie konkursu: https://yt.be/workspl. Szczegóły dotyczące konkursu oraz formularz zgłoszeń także można znaleźć na stronie YouTube Works.
Udział w konkursie jest bezpłatny.
(CP, 06.09.2022)