Ogłoszono nominacje do YouTube Works Awards 2022
W konkursie nagradzane są polskie kampanie w serwisie YouTube (fot. Pixabay.com)
Ogłoszono nominacje do konkursu YouTube Works Awards 2022, organizowanego przez Google w partnerstwie z Kantarem.
W konkursie nagradzane są polskie kampanie w serwisie YouTube. Jury, w skład którego wchodzą m.in. eksperci z branży marketingowej i reklamowej, w ramach pierwszej tury obrad wyłoniło nominowanych w poszczególnych kategoriach.
Czytaj też: OTO Film tworzy spółkę Under Ski Tower do produkcji filmowej i telewizyjnej
Multiscreen Excellence
- Moda wkracza do Metaverse, czyli jak CCC wykorzystało AR w kampanii Black Friday – CCC
- Gang Swojaków Biedronki – Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
- Wokas – Rośliny Cię Pokochają – Wokas, WebTalk, MediaOn, Graffiti Films
Compelling Storytelling
- Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! – ING Bank Śląski, GONG
- Gang Swojaków Biedronki – Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
- Gen Z – RocketJobs.pl, F25 Production House
- Dzikie Białko – Storytel, Don’t Panic Production
- Robin Hood – Storytel, Don’t Panic Production
Art & Culture
- Akademia Dolce Vita by Delonghi – De’Longhi SA, Performance Media
- Tiger Battle – Grupa Maspex sp. z o.o.
- Mastercard Music – Mastercard, McCANN Poland
- Reklama kursu "Projekt Fotografia" – Projekt Fotografia
- Bajki dla dorosłych – Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme, FollowAgency
- Robin Hood – Storytel, Don’t Panic Production
Czytaj też: PGE w kampanii zachęca do oszczędzania energii
Ingenious Insight
- Poradnik Świątecznego Przetrwania – Fundacja JiM, BBDO WWA
- Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! – ING Bank Śląski, GONG
- Szczęśliwe kurki! – Grupa Maspex sp. z o.o., Feeders, Starcom
- Mastercard Music – Mastercard, McCANN Poland
- Jestem kobietą – YES, 180heartbeats + JUNG v MATT
Action Driver
- Nawet jeśli nie masz czasu na książkę, to go masz – Empik, Plej
- Poszukiwacze zaginionych płatków – Grupa Maspex sp. z o.o., Dziadek do orzechów
- Gadający sprzęt z Gwarancją Najniższej Ceny w OleOle – Euro-net sp. z o.o./OleOle, Welcome Digital
- Na szczęście masz BLIKA – Polski Standard Płatności (BLIK), SPARK FOUNDRY, Change Serviceplan Poland
- Twisto Xmas – Twisto Polska sp. z o.o., Sales & More
Czytaj też: STS rusza z mundialową kampanią pod hasłem „#12 Zawodnik”
The Underdog
- Reklama kursu "Projekt Fotografia" – Projekt Fotografia
- Misja: Praca – RocketJobs.pl, 180heartbeats + JUNG v MATT
- Gen Z – RocketJobs.pl, F25 Production House
- Rozśpiewaj się na świat – Varsztatovnia
Force for Good
- Stwórzmy razem mapę firm zero waste – ING Bank Śląski, GONG, Mediahub
- Pierwsza Pomoc Ludzkości – Bank BNP Paribas, Polski Czerwony Krzyż, VMLY&R, Havas Media
- #PięknoBezFiltra – DOVE, Yellow Cups
- Bajki dla dorosłych – Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme
- Podaruj Wigilię – Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich, Ancymony, Starcom
- Jestem kobietą – YES, 180heartbeats + JUNG v MATT
Zwycięzców poznamy podczas gali 23 listopada.
(MNIE, 04.11.2022)