PGE w kampanii zachęca do oszczędzania energii
Kampania została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównymi bohaterami są zwierzęta (fot. materiały prasowe)
Polska Grupa Energetyczna PGE, która w lipcu rozstrzygnęła przetarg dotyczący wyboru agencji kreatywnych, powierzyła GoldenSubmarine realizację pierwszej kampanii.
PGE Polska Grupa Energetyczna w najnowszej kampanii promuje efektywny sposób korzystania z energii elektrycznej. Zwraca uwagę na to, ile kilowatogodzin zużywają konkretne sprzęty w gospodarstwie domowym, a dzięki stworzonemu kalkulatorowi energii ma pomagać mądrze z nich korzystać.
Czytaj też: Agnieszka Żulewska w kampanii na rzecz ochrony Odry
Kampania została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównym bohaterem są zwierzęta. Tym razem sowa radzi, jak mądrze korzystać z energii, żeby płacić niższe rachunki za prąd.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji, na nośnikach OOH i w kanałach społecznościowych Grupy PGE. Na potrzeby kampanii został zrealizowany 15-sekundowy spot. Kampania potrwa do 30 listopada. Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Czytaj też: Kantar: wpływy reklamowe w radiu urosły o 10 proc. po trzech kwartałach
(AMS, 03.11.2022)