Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PGE w kampanii zachęca do oszczędzania energii

Kampania została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównymi bohaterami są zwierzęta (fot. materiały prasowe)

Polska Grupa Energetyczna PGE, która w lipcu rozstrzygnęła przetarg  dotyczący wyboru agencji kreatywnych, powierzyła GoldenSubmarine realizację pierwszej kampanii.

PGE Polska Grupa Energetyczna w najnowszej kampanii promuje efektywny sposób korzystania z energii elektrycznej. Zwraca uwagę na to, ile kilowatogodzin zużywają konkretne sprzęty w gospodarstwie domowym, a dzięki stworzonemu kalkulatorowi energii ma pomagać mądrze z nich korzystać.

Czytaj też: Agnieszka Żulewska w kampanii na rzecz ochrony Odry

Kampania została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównym bohaterem są zwierzęta. Tym razem sowa radzi, jak mądrze korzystać z energii, żeby płacić niższe rachunki za prąd.

Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji, na nośnikach OOH i w kanałach społecznościowych Grupy PGE. Na potrzeby kampanii został zrealizowany 15-sekundowy spot. Kampania potrwa do 30 listopada. Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Czytaj też: Kantar: wpływy reklamowe w radiu urosły o 10 proc. po trzech kwartałach

(AMS, 03.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.