Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OTO Film tworzy spółkę Under Ski Tower do produkcji filmowej i telewizyjnej

O rozwój Under Ski Tower dbają (od lewej): Jacek Kulczycki, Aneta Kopacz i Paweł Jóźwik (fot. materiały prasowe)

Studio OTO Film utworzyło nową spółkę – Under Ski Tower zajmie się produkcją filmową i telewizyjną.

Under Ski Tower ma się przede wszystkim zajmować produkcją seriali, filmów pełnometrażowych i dokumentalnych, a także programów telewizyjnych.

Czytaj też: PGE w kampanii zachęca do oszczędzania energii

– Firma, którą stworzyłem, ma zajmować się produkcją inną niż reklamowa – opowiada założyciel i dyrektor generalny OTO Film Jacek Kulczycki. Jego zdaniem powołanie do życia odrębnego podmiotu zajmującego się fabularnymi i dokumentalnymi projektami jest naturalnym etapem rozwoju spółki. – Współcześnie ulegamy coraz większej specjalizacji. Dlatego pomyślałem, żeby nie łączyć świata seriali i filmów z tym reklamowym w jednym miejscu. Zdarza im się przenikać, zwłaszcza w momencie realizacji, ale procesy przygotowawcze wyglądają inaczej. Rozdzielenie tych sfer daje szansę na swobodną, niezależną pracę ludzi – dodaje.

W Under Ski Tower nacisk ma zostać położony na tworzenie filmów fabularnych, dokumentalnych, seriali oraz programów telewizyjnych. Część z nich znajduje się już w fazie developmentu. – Mierzymy wysoko i chcemy jak najszybciej przystąpić do realizacji pierwszych projektów. Optymizmem nastraja fakt, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej platform streamingowych i stacji telewizyjnych. Każda z nich chce emitować coś własnego, autorskiego – zwraca uwagę Kulczycki. OTO Film już wcześniej przetarło szlaki na tym polu, współpracując m.in. z TVN Warner Discovery przy formatach dla TVN Style. – Chcemy to robić nadal, bo czujemy się w tym mocni – przyznaje prezes spółki.

Do Under Ski Tower w charakterze head of production przechodzi Paweł Jóźwik, który w OTO Film pełnił funkcję executive content producer. – Będziemy mieć dział projektów fabularnych oraz produkcji telewizyjnych. Otwieramy się również na rynek zagraniczny. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu będziemy też świadczyć usługi serwisowe – opowiada. Zapytany o to, jakimi scenariuszami będzie najbardziej zainteresowana nowa spółka, odpowiada: – Otwieramy się szeroko. Szukamy tematów blisko życia, które przeradzają codzienność w coś niezwykłego. Jednocześnie fascynuje nas nowoczesność. Chciałbym, żebyśmy robili filmy, o których mówi się na ulicach.

Czytaj też: STS rusza z mundialową kampanią pod hasłem „#12 Zawodnik”

Na ten moment Jóźwik nie podaje szczegółów rozpoczętych projektów. – Negocjacje trwają – mówi jedynie.

O jakość projektów zadbać ma Aneta Kopacz, która dołącza do Under Ski Tower jako producentka kreatywna. Kopacz ma na koncie seriale telewizyjne oraz wielokrotnie nagradzane filmy dokumentalne, w tym nominowaną do Oscara "Joannę" z 2013 roku. Doświadczenie w pracy za kamerą ma połączyć z umiejętnościami producenckimi, a także doradczymi.

Jednocześnie Kopacz nie zamierza rezygnować z reżyserii kolejnych projektów fabularnych oraz dokumentalnych.

Czytaj też: Piotr Kacprzak został creative group head w Artegence

Nowo powstała firma ma siedzibę na warszawskim Mokotowie. Sama nazwa spółki bezpośrednio odnosi się do skoczni narciarskiej, która znajdowała się w okolicy i została rozebrana w 2011 roku. Nawiązaniem do obiektu jest także sam logotyp Under Ski Tower zaprojektowany przez Mateusza Machalskiego.

Firma chce zapraszać do współpracy twórców o różnym doświadczeniu i reprezentujących różne profesje filmowe.

Studio OTO Film w ubiegłym roku obchodziło 30-lecie istnienia, zrealizowało niemal 3 tys. produkcji dla kampanii reklamowych czołowych marek w Polsce, takich jak Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald’s, P4, NC+, Coca-Cola czy Ferrero, współpracując z głównymi agencjami reklamowymi i samymi twórcami. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów i reklamodawców, m.in. Marken Film, Casta Diva Pictures i Great Guns.

Czytaj też: Fala zwolnień w mediach. Czas przygotować się na chude lata

(AMS, 03.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.