Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

STS rusza z mundialową kampanią pod hasłem „#12 Zawodnik”

W pierwszej części kampanii STS zbierał zdjęcia i wideo, na których piłkarscy fani pokazywali, w jaki sposób dopingują reprezentację Polski (screen: YouTube/STS TV)

STS, bukmacher i sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, ruszył z drugą częścią kampanii związanej z piłkarskim mundialem. Akcja pod hasłem „#12 Zawodnik” potrwa do końca mistrzostw, które odbędą się w Katarze.

„#12 zawodnik” jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych realizowanych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. W pierwszej części kampanii (od 14 do 30 września) STS zbierał zdjęcia i wideo, na których piłkarscy fani pokazywali, w jaki sposób dopingują reprezentację Polski. Z wyselekcjonowanych materiałów powstał spot wideo, który inauguruje drugi etap kampanii reklamowej bukmachera.

Czytaj też: Tyskie otwiera bar i Strefę Kibica na PGE Stadionie Narodowym

Kampania STS wykorzystuje formaty display oraz 15-sekundowy spot. Komunikacja obejmuje też aktywności w mediach społecznościowych i lokalach przyjmowania zakładów. Spot przygotowała agencja Vein, za stronę kreatywną odpowiada STS.

(AMS, 03.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.