Tigers promuje włoską markę Control na TikToku
Control posiada w portfolio prezerwatywy, lubrykanty oraz zabawki erotyczne (fot. materiał prasowe)
Agencja digital marketingu Tigers rozpoczęła współpracę z marką prezerwatyw i gadżetów erotycznych Control i odpowiada za strategię marki w digitalu.
Agencja opracowała strategię komunikacyjną marki i odpowiada za działania kontentowe i kampanie na TikToku oraz Instagramie. Tigers nadzoruje również działania z zakresu influencer marketingu.
Czytaj też: New Orchard klientem Khaki PR
Od września na TikToku i Instagramie oprócz kampanii produktowych marki publikowane są również treści edukacyjne skierowane do generacji Z.
Agencja Tigers powstała w 2015 roku. W portfolio klientów agencji, która świadczy usługi z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i promocji w digitalu, są m.in. takie marki, jak Medicover Sport, mLeasing, Dyson, Runmageddon, Oriflame, Milwaukee, BeActive i Motorola.
Czytaj też: Wokalista Michał Szpak w kampanii serialu "To nie ze mną" Stopklatki
Control to włoska marka - prezerwatywy tej marki są produkowane w Hiszpanii, a żele intymne i żele do masażu we Włoszech. Do sprzedaży w Polsce produkty Control trafiły w tym roku.
(KAP, 14.10.2022)