Space Cat Industries wygrała przetarg Lidl Polska i wprowadza markę na platformę TikTok
Dotychczas marka Lidl Polska nie prowadziła własnego profilu na TikToku (fot. materiały prasowe)
Agencja Space Cat Industries wygrała przetarg Lidl Polska. Stała współpraca obejmuje stworzenie oraz prowadzenie profilu marki na TikToku, w tym influencer marketing oraz planowanie i zakup mediów na tej platformie.
Współpraca z agencją obejmuje strategię, kreację, produkcję treści, relacje z twórcami, moderację oraz zarządzanie mediami.
Czwórka ambasadorów w materiałach Lidl Polska
Dotychczas marka Lidl Polska nie prowadziła własnego profilu na TikToku, choć była obecna na platformie dzięki działaniom w ramach influencer marketingu. Premierowa publikacja na profilu @LidlPolska na TikToku miała miejsce w sobotę 3 sierpnia. Poprzedziła ją kampania teaserowa, w której zaprezentowano zarysy sylwetek dwójki twórców pełniących rolę ambasadorów profilu.
Czytaj też: W NielsenIQ szykuje się referendum strajkowe. Mediacje zakończyły się fiaskiem
Strategia komunikacji Lidl Polska na TikToku uwzględnia kilka obszarów. Jednym z nich jest Kuchnia Lidla, która będzie miała swoich stałych przedstawicieli na TikToku. W rolę kulinarnych gospodarzy wcielą się @coocharz oraz @wszamto. Dwaj kolejni ambasadorzy zagrają pracowników sklepu. To Marta Zgutczyńska (@zguta), która wcześniej na swoim prywatnym profilu odgrywała pracownika konkurencyjnego dyskontu. Drugim twórcą jest Miłosz Muzioł (@milosz_muziol), znany z charakterystycznego głosu, który wciela się w rolę ciotki. Ich zadaniem jest ukazanie rozrywkowej strony marki Lidl i podkreślenie przyjemności robienia zakupów w sklepie. Ta czwórka ambasadorów będzie regularnie występować w materiałach na profilu Lidl Polska.
W ramach kampanii launchującej pod nazwą "Tydzień Lidlowy na TikToku" marka przygotowała aktywację Lidl Hunt. Jej gospodarzem jest @latwogang, który codziennie od 5 do 10 sierpnia ukrywa w jednym ze sklepów Lidl nagrodę w postaci karty podarunkowej o wartości 1000 złotych. Aby odgadnąć, gdzie znajduje się nagroda, należy w materiałach na profilu Lidl Polska na TikToku odnaleźć rebus, rozwiązać go, a następnie jako pierwszy pojawić się we wskazanym miejscu.
Czytaj też: SAR i TVN Media po raz ósmy realizują wspólnie cykl #opiniejuroraeffie
(AMS, 07.08.2024)