SAR i TVN Media po raz ósmy realizują wspólnie cykl #opiniejuroraeffie
Publikacje są udostępniane na platformie tv.tvnmedia.pl i na stronie awards.effie.pl (fot. materiały prasowe)
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, sponsorem strategicznym konkursu i gali Effie Awards Poland, realizują cykl #opiniejuroraeffie.
W ramach tegorocznej edycji projektu 120 jurorów Effie – ekspertów w dziedzinie marketingu i efektywnego budowania strategii komunikacji marek – podzieliło się spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień.
Czytaj też: W NielsenIQ szykuje się referendum strajkowe. Mediacje zakończyły się fiaskiem
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów Effie wraz z komentarzami przewodniczących grup jurorskich są publikowane w internecie (tv.tvnmedia.pl, awards.effie.pl).
Gala rozdania nagród Effie Awards 2024 odbędzie się 5 listopada.
Czytaj też: Space Cat Industries wygrała przetarg Lidl Polska i wprowadza markę na TikTok
(AMS, 07.08.2024)