Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SAR i TVN Media po raz ósmy realizują wspólnie cykl #opiniejuroraeffie

Publikacje są udostępniane na platformie tv.tvnmedia.pl i na stronie awards.effie.pl (fot. materiały prasowe)

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, sponsorem strategicznym konkursu i gali Effie Awards Poland, realizują cykl #opiniejuroraeffie.

W ramach tegorocznej edycji projektu 120 jurorów Effie – ekspertów w dziedzinie marketingu i efektywnego budowania strategii komunikacji marek – podzieliło się spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień.

Czytaj też: W NielsenIQ szykuje się referendum strajkowe. Mediacje zakończyły się fiaskiem

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów Effie wraz z komentarzami przewodniczących grup jurorskich są publikowane w internecie (tv.tvnmedia.pl, awards.effie.pl).

Gala rozdania nagród Effie Awards 2024 odbędzie się 5 listopada.

Czytaj też: Space Cat Industries wygrała przetarg Lidl Polska i wprowadza markę na TikTok

(AMS, 07.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.