Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Storytel i SEXEDPL mówią o seksie

Projekt to odpowiedź obu marek na wciąż niewystarczającą społeczną edukację seksualną (screen: YouTube/Storytel.pl)

Storytel startuje z kampanią "(Nie) mówmy o seksie", w ramach której w aplikacji pojawiło się sześć słuchowisk poruszających tematy seksu, ludzkiej seksualności i związanych z tym tabu. Słuchowiska zostały przygotowane we współpracy z fundacją SEXEDPL.

Projekt to odpowiedź obu marek na wciąż niewystarczającą społeczną edukację seksualną. Słuchowiska przygotowane w jego ramach poruszają takie tematy, jak brak orgazmu u kobiet, kwestia komunikacji na polu seksualności, uzależnienie od pornografii czy seksualność seniorów.

Autorami słuchowisk są autorzy tekstów i pisarze tacy jak Wit Szostak, Grzegorz Uzdański czy Marta Guzowska. Słuchowiska czytają m.in. Maciej Musiał, Ola Domańska, Łukasz Simlat, Kasia Sawczuk, Sandra Drzymalska, Paulina Gałązka, Piotr Pacek, Marta Lipińska i Sebastian Dela, którzy wcielili się w role poszczególnych bohaterów opowiadań i narratorów.

Za przygotowanie i promocję kampanii odpowiedzialne są agencje Przestrzeń i Polot oraz agencja digital marketingu Tigers.

Na potrzeby kampanii powstał wielkopowierzchniowy mural, na którym przeczytamy tekst nawiązujący do treści słuchowisk włączonych do kampanii. Słowa bezpośrednio kojarzące się z seksem zasłonięto czarnymi przekreśleniami. Całą treść muralu będzie można odsłonić za pomocą specjalnego filtra na Instagramie i TikToku. Mural został przygotowany przez EssenceMediacom i Good Looking Studio. Filtry służące do odsłonięcia całej treści muralu zaprojektowały studia Shootme i AIOpost. Okładki słuchowisk zaprojektował Włodi Włodarczyk. Sesję zdjęciową promującą kampanię wykonał Miłosz Rebeś.

W ramach promocji kampanii zaplanowano także wiele aktywacji w różnych obszarach, w tym działań PR w mediach lifestylowych, portalach horyzontalnych i tygodnikach opinii oraz publikacji z zaangażowaniem liderów opinii, za które odpowiada agencja digital marketingu Tigers.

(KAP, 16.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.