Tigers awansuje pracowników, planuje akwizycje i zagraniczną ekspansję
Franciszek Georgiew zapowiada w 2024 rok dalszą ekspansję technologiczną i zagraniczną (fot. materiały prasowe)
Martyna Celuch i Dorota Woźniczka awansowały w agencji Tigers. Ewa Gajda z nowym stanowiskiem w XXII Ventures.
Martyna Celuch, wcześniej customer success manager, została head of customer success i odpowiada za 55-osobowy zespół działający w obszarach digital marketing i creative. Dorota Woźniczka z senior digital marketing specialist po awansie na growth manager jest odpowiedzialna za rozwijanie i skalowanie działań edukacyjnych Tigers.
Ponadto Ewa Gajda, dotychczas finance & administration manager, została powołana na stanowisko head of shared services XXII Ventures, które świadczy usługi back office dla wszystkich spółek w holdingu (w skład którego wchodzą firmy z sektora B2B, takie jak Huqiao, Automation House i Experiment 5M oraz agencja marketingowa Tigers).
Strategia XXII Ventures, zaprezentowana wraz z nowym rokiem przez Franciszka Georgiewa, foundera holdingu, zakłada budowanie bardziej skalowalnych modeli rozwoju, wykorzystujących synergię pomiędzy spółkami, ich partnerami biznesowymi i klientami. Spółka ponadto poszukuje nowych firm usługowych B2B, które mogłaby pozyskać do holdingu, ma w planach nawiązywanie nowych partnerstw oraz ekspansję na rynki globalne, ze szczególnym uwzględnieniem Ameryki Północnej, Wielkiej Brytanii, krajów Europy Środkowej i Wschodniej oraz Azji Pacyficznej.
(AMS, 11.01.2024)