Maria Biernacka odeszła z Tigers i pożegnała się z branżą reklamową
Maria Biernacka z Tigers przeszła do branży konsultingowej, gdzie zaczyna pracę jako experience strategy analyst (fot. Tigers.pl)
Maria Biernacka, senior strategic communications specialist, po dwóch latach pracy w Tigers odeszła z tej agencji.
Maria Biernacka z Tigers związana była przez dwa lata. Stworzyła tam departament strategii, zarządzała też pięcioosobowym zespołem zajmującym się międzynarodowymi projektami agencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiadała też za przetargi i kampanie kreatywne. Wśród marek, z którymi pracowała, były: Motorola, Empik, Totalizator Sportowy, Moliera2, Automapa i Krupnik.
Czytaj też: Grandes Kochonos wygrała jeden z największych przetargów w 2022 roku i zachowała obsługę Play
"Tigers nie jest turkusową organizacją, gdzie pracujesz po sześć godzin dziennie popijając nielimitowane prosecco z firmowego dystrybutora na 29. piętrze w Q22. To (również!) ciężka praca, ogromna odpowiedzialność i nieustanny rozwój" - napisała Biernacka w serwisie LinkedIn.
Biernacka współpracowała także z Fundacją Digital Poland jako konsultantka strategiczna ds. social mediów, a w latach 2018-2020 pracowała w GPD Agency jako social media manager. W branży reklamowej spędziła osiem lat. Teraz przechodzi do firmy konsultingowej, a w Szkole Głównej Handlowej zaczęła podyplomowa studia menedżerskie.
Czytaj też: Grupa "Zurich" ukrywa swoje logo z powodu rosyjskiej agresji na Ukrainę
(BCY, 31.03.2022)