Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maria Biernacka odeszła z Tigers i pożegnała się z branżą reklamową

Maria Biernacka z Tigers przeszła do branży konsultingowej, gdzie zaczyna pracę jako experience strategy analyst (fot. Tigers.pl)

Maria Biernacka, senior strategic communications specialist, po dwóch latach pracy w Tigers odeszła z tej agencji.

Maria Biernacka z Tigers związana była przez dwa lata. Stworzyła tam departament strategii, zarządzała też pięcioosobowym zespołem zajmującym się międzynarodowymi projektami agencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.  Odpowiadała też za przetargi i kampanie kreatywne. Wśród marek, z którymi pracowała, były: Motorola, Empik, Totalizator Sportowy, Moliera2, Automapa i Krupnik.

Czytaj też: Grandes Kochonos wygrała jeden z największych przetargów w 2022 roku i zachowała obsługę Play

"Tigers nie jest turkusową organizacją, gdzie pracujesz po sześć godzin dziennie popijając nielimitowane prosecco z firmowego dystrybutora na 29. piętrze w Q22. To (również!) ciężka praca, ogromna odpowiedzialność i nieustanny rozwój" - napisała Biernacka w serwisie LinkedIn.

Biernacka współpracowała także z Fundacją Digital Poland jako konsultantka strategiczna ds. social mediów, a w latach 2018-2020 pracowała w GPD Agency jako social media manager. W branży reklamowej spędziła osiem lat. Teraz przechodzi do firmy  konsultingowej, a w Szkole Głównej Handlowej zaczęła podyplomowa studia menedżerskie.

Czytaj też: Grupa "Zurich" ukrywa swoje logo z powodu rosyjskiej agresji na Ukrainę

(BCY, 31.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.