Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maria Biernacka rozwija własny projekt – Black Tie Media

Maria Biernacka łączy pracę w Accenture Poland z rozwijaniem własnego projektu (fot. mat. pras.)

Maria Biernacka, która w marcu br. odeszła z Tigers i pożegnała się z branżą reklamową, rozwija własną działalność – firmę Black Tie Media.

Po odejściu z Tigers Biernacka dołączyła jako experience strategy analyst do Accenture Poland, rozwijała jednocześnie własną firmę Black Tie Media o profilu strategiczno-marketingowo-konsultingowym.

Czytaj też: Grupa Filmowa Darwin i Astrofaza współpracują z Video Brothers

– Black Tie Media to połączenie moich doświadczeń z reklamy i marketingu oraz konsultingu, oferuję strategie "szyte na miarę" – tłumaczy Biernacka.

Na razie jest to firma jednoosobowa, ale – jak podkreśla Biernacka – współpracuje z wieloma ekspertami na zasadzie projektowej. Jej klientami są m.in. Kurczak Sielski czy Medhoodie (odzież medyczna).

"Mocno wierzę, że fortuna sprzyja odważnym, dlatego uważam się za kreatora wspomnień, ewangelistę strategii i architekta wirtualnych doświadczeń, który potrafi przekształcić zwykłe w niezwykłe, myśląc nieszablonowo i tworząc nowe doświadczenia klientów" – tak swoją działalność w Black Tie media opisała Biernacka na swoim profilu na LinkedIn.

Czytaj też: Jakub Żulczyk pomaga firmie Colian w promocji wafli

Maria Biernacka, senior strategic communications specialist, z Tigers związana była przez dwa lata. Stworzyła tam departament strategii, zarządzała też pięcioosobowym zespołem zajmującym się międzynarodowymi projektami agencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiadała też za przetargi i kampanie kreatywne. Wśród marek, z którymi pracowała, były: Motorola, Empik, Totalizator Sportowy, Moliera2, Automapa i Krupnik.

Biernacka współpracowała także z Fundacją Digital Poland jako konsultantka strategiczna ds. social mediów, a w latach 2018-2020 pracowała w GPD Agency jako social media manager. W branży reklamowej spędziła osiem lat. Od kwietnia br. w Accenture Poland. – Działalność we własnym projekcie będę prowadzić równolegle do pracy w Accenture – podkreśla Biernacka.

Czytaj też: Pomagam.pl kampanią odpowiada na kampanię Fundacji "Nasze Dzieci"

(AMS, 22.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.