Maria Biernacka rozwija własny projekt – Black Tie Media
Maria Biernacka łączy pracę w Accenture Poland z rozwijaniem własnego projektu (fot. mat. pras.)
Maria Biernacka, która w marcu br. odeszła z Tigers i pożegnała się z branżą reklamową, rozwija własną działalność – firmę Black Tie Media.
Po odejściu z Tigers Biernacka dołączyła jako experience strategy analyst do Accenture Poland, rozwijała jednocześnie własną firmę Black Tie Media o profilu strategiczno-marketingowo-konsultingowym.
Czytaj też: Grupa Filmowa Darwin i Astrofaza współpracują z Video Brothers
– Black Tie Media to połączenie moich doświadczeń z reklamy i marketingu oraz konsultingu, oferuję strategie "szyte na miarę" – tłumaczy Biernacka.
Na razie jest to firma jednoosobowa, ale – jak podkreśla Biernacka – współpracuje z wieloma ekspertami na zasadzie projektowej. Jej klientami są m.in. Kurczak Sielski czy Medhoodie (odzież medyczna).
"Mocno wierzę, że fortuna sprzyja odważnym, dlatego uważam się za kreatora wspomnień, ewangelistę strategii i architekta wirtualnych doświadczeń, który potrafi przekształcić zwykłe w niezwykłe, myśląc nieszablonowo i tworząc nowe doświadczenia klientów" – tak swoją działalność w Black Tie media opisała Biernacka na swoim profilu na LinkedIn.
Czytaj też: Jakub Żulczyk pomaga firmie Colian w promocji wafli
Maria Biernacka, senior strategic communications specialist, z Tigers związana była przez dwa lata. Stworzyła tam departament strategii, zarządzała też pięcioosobowym zespołem zajmującym się międzynarodowymi projektami agencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiadała też za przetargi i kampanie kreatywne. Wśród marek, z którymi pracowała, były: Motorola, Empik, Totalizator Sportowy, Moliera2, Automapa i Krupnik.
Biernacka współpracowała także z Fundacją Digital Poland jako konsultantka strategiczna ds. social mediów, a w latach 2018-2020 pracowała w GPD Agency jako social media manager. W branży reklamowej spędziła osiem lat. Od kwietnia br. w Accenture Poland. – Działalność we własnym projekcie będę prowadzić równolegle do pracy w Accenture – podkreśla Biernacka.
Czytaj też: Pomagam.pl kampanią odpowiada na kampanię Fundacji "Nasze Dzieci"
(AMS, 22.07.2022)