Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sigma Bis, UM i Screen Network będą promować jesienną ramówkę TVP

Łączna wartość planowanych działań reklamowych TVP to 6,1 mln zł (fot. materiały prasowe)

TVP rozstrzygnęła cztery części przetargu dotyczącego działań promocyjnych jesiennej oferty telewizji. Dwie z nich wygrała agencja Sigma Bis, po jednej Screen Network oraz UM.

Sigma Bis będzie odpowiedzialna za zakup mediów w prasie oraz prowadzenie działań reklamowych w OOH dużego formatu. Działaniami digital OOH zajmie się Screen Network, a UM przeprowadzi kampanię influencer marketingową jesiennej oferty TVP. Wcześniej informowaliśmy, że część dotyczącą promocji na nośnikach OOH małego formatu wygrała Ströer Polska.

Czytaj też: Mecze Polaków w piłkarskiej Lidze Narodów najdroższe w cenniku TVP na wrzesień

TVP jest w trakcie rozstrzygania przetargu dotyczącego działań promocyjnych jesiennej ramówki telewizji. Przetarg podzielony na 10 części dotyczy: działań promocyjnych w prasie, kinach, OOH małego formatu, OOH dużego formatu, DOOH, transportu miejskiego, wideo, internetu, social mediów oraz influencer marketingu. Bierze w nim udział 17 agencji.

(KAP, 27.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.