17 firm mediowych chce promować jesienną ramówkę Telewizji Polskiej
Łączna wartość planowanych działań to ponad 5 mln zł (fot. materiały prasowe)
17 firm mediowych złożyło oferty w przetargu Telewizji Polskiej dotyczącym promocji jesiennej ramówki. Proces został podzielony na 10 części.
Przetarg będzie dotyczyć działań promocyjnych w prasie, kinach, OOH małego formatu, OOH dużego formatu, DOOH, transporcie miejskim, wideo, internecie, social mediach oraz influencer marketingu. Żaden z 17 podmiotów nie złożył oferty w każdej części przetargu.
Czytaj też: Magdalena Ogórek przez ponad sześć lat zarobiła w Telewizji Polskiej ok. 3 mln zł brutto
W konkursie ofert udział biorą: Universal McCann, Media Group, One House, Starcom, Euvic Media, Sigma Bis, Value Media, Ringier Axel Springer Polska, AMS, Stroer, Neolit Media, Screen Network, IMS, Wirtualna Polska Media, Mastermind Media, Fabryka Marketingu oraz Public Managemenet.
TVP planuje przeznaczyć na działania ok. 5 mln zł.
Czytaj też: Katarzyna Kasia i Jerzy Bralczyk porozmawiają o języku w TVP 2. Również o tym w TVP za PiS
(KAP, 13.08.2024)