Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wokalista Michał Szpak w kampanii serialu "To nie ze mną" Stopklatki

W jednym ze spotów serialową mechaniczkę Adę odwiedza Michał Szpak (screen: YouTube/Stopklatka)

W spotach reklamujących "To nie ze mną", nowy serial Stopklatki (Grupa Kino Polska), wystąpił wokalista Michał Szpak. Kampania nie tylko promuje serial, ale też jest skierowana przeciw stereotypom płciowym.

W spotach pada pytanie: "Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?". Główną bohaterką serialu jest bowiem Tosia, mechaniczka samochodowa (w tej roli Ada Szczepaniak).

Czytaj też: Najlepsi twórcy nagrodzeni na Grand Video Awards 2022. Zobaczcie zdjęcia

W ramach kampanii przygotowano m.in. niestandardowy spot imitujący telezakupy. Klip pokazuje nieprawidłowe korzystanie ze zwykłych narzędzi przez nieporadną kobietę. Kolejny klip wyjaśnia ideę kampanii, czyli walkę ze stereotypami płciowymi. W klipie serialową mechaniczkę Adę odwiedza Michał Szpak, który – jak uzasadniają twórcy kampanii – "nie boi się wymykać stereotypom".

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty zrealizował dom produkcyjny F25, a ich reżyserem jest Miłosz Sakowski.

Premierę dwóch pierwszych odcinków serialu "To nie ze mną" zaplanowano na niedzielę 16 października od 17. Na dzień przed emisją w Stopklatce serial będzie dostępny przedpremierowo w serwisie FilmBox+.

Czytaj też: IMM: RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w kraju. "Press" drugi w Polsce w swojej kategorii

(MNIE, 14.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.