Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w kraju. "Press" drugi w Polsce w swojej kategorii

RMF FM zawdzięcza pierwsze miejsce rozmowie z ministrem Adamem Niedzielskim (fot. materiały prasowe)

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów RMF FM dzierży tytuł najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce – na jego treści inne media powoływały się we wrześniu prawie 2,3 tys. razy. To skok o 10 miejsc w rankingu IMM. "Press" drugi w Polsce w kategorii miesięczników i dwumiesięczników.

Drugie miejsce z liczbą 1,9 tys. odwołań zajęła Wirtualna Polska, a podium zamknął lider z sierpnia – dziennik "Rzeczpospolita", który cytowano ponad 1,7 tys. razy.

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

RMF FM zawdzięcza pierwsze miejsce rozmowie z ministrem Adamem Niedzielskim, który zapowiedział możliwość noszenia maseczek zimą nie z powodu wzrostu zakażeń na koronawirus SARS-CoV-2, ale z uwagi na zanieczyszczone powietrze. Natomiast Wirtualna Polska ujawniła we wrześniu informacje dotyczące próby wyłudzenia odszkodowania przez brata byłego wiceministra rolnictwa Norberta Kaczmarczyka.

Czytaj też: PAP wypuścił fałszywą depeszę o śmierci ks. Małkowskiego. Inne media ją powielały

Najpopularniejszym newsem "Rzeczpospolitej" była informacja na temat podatku od nadmiarowych zysków (tzw. windfall tax), który miałby objąć nie tylko spółki energetyczne i banki, ale także prywatne firmy zatrudniające powyżej 250 osób.

Kolejne miejsca w rankingu zdobyły:

  • Onet.pl (1,5 tys. cytowań),
  • "Gazeta Wyborcza" (1,4 tys. i skok o cztery miejsca),
  • TVN 24 (1,4 tys.)
  • oraz Radio Zet (1,3 tys. i skok o 6 miejsc).
Press

Instytut Monitorowania Mediów co miesiąc publikuje ranking cytowalności. Wczoraj ogłoszono dane z września 2022

Duży awans Bauer Media Group

TVN 24 utrzymał pierwsze miejsce w kategorii najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych. Dalej znalazły się TVN (1,2 tys.), Polsat News (967) i TVP.Info (811).

Czytaj też: Staszewski: Renata Kim nie była sygnalistką w sprawie Tomasza Lisa

Wśród miesięczników i dwumiesięczników liderem ponownie był "Forbes" (168), który wyprzedził magazyn "Press" (157) oraz "Twój Styl" (85).

W najnowszym rankingu tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce przypadło "Wprost" (462 wzmianki). Kolejne miejsce na podium zajmuje dwutygodnik "Sieci", wzmiankowany 288 razy. Na trzecim miejscu jest "Viva" z liczbą 252 powołań w mediach.

Warto zauważyć duży awans Bauer Media Group wśród najbardziej opiniotwórczych wydawnictw, które przeskoczyło aż o osiem oczek – na czwarte miejsce. Przed nim znalazły się Ringier Axel Springer Polska, Wirtualna Polska Media oraz TVN Warner Bros. Discovery.

Czytaj też: Najlepsi twórcy nagrodzeni na Grand Video Awards 2022. Zobaczcie zdjęcia

(KAP, 14.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.