Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Była wydawczyni TVP zarządza News 24, choć Pawlicki pozostaje redaktorem naczelnym

News 24 nadal ma problemy z zasięgiem, bo kanału nie dołączają czołowe sieci kablowe (screen: Facebook/News24kanal)

Agnieszka Dębińska, w przeszłości wydawczyni w TVP, została wydawczynią dnia w kanale informacyjnym News 24 (Astro). Jednocześnie zarządza stacją razem z dotychczasowym redaktorem naczelnym Janem Pawlickim. Z kanału odeszła prezenterka Magdalena Rataj.

Rataj nie chce mówić o powodach zakończenia pracy w News 24 i swoich dalszych planach zawodowych. Z News 24 była związana od stycznia 2022, czyli jeszcze przed jego oficjalnym uruchomieniem, które miało miejsce na początku marca. Była prowadzącą pasm informacyjnych. Wcześniej z News 24 odeszli m.in. reporter Paweł Tworek, prezenterzy Beata Tomczyk i Michał Adamiuk.

W ostatnich tygodniach pracę w News 24 rozpoczęła natomiast Agnieszka Dębińska, która objęła funkcję wydawczyni dnia. Dębińska była w przeszłości m.in. wydawczynią w TVP, pracowała w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Na Twitterze często krytykowała Platformę Obywatelską, nazywając ją np. zakłamaną. Dziś jej profil nie jest już dostępny.

Czytaj też: Wirtualna Polska ma 92,7 mln zł zysku netto po pierwszym półroczu

Pracownicy News 24 nieoficjalnie przyznają, że w związku z pojawieniem się Agnieszki Dębińskiej obowiązki dotychczasowego redaktora naczelnego stacji Jana Pawlickiego zostały mocno ograniczone.

Ryszard Krajewski, prezes Astro, zapewnia jednak, że Pawlicki i Dębińska uzupełniają się kompetencjami. - Jan Pawlicki jest świetny, jeśli chodzi o całą stację, a zwłaszcza publicystykę. Z kolei Agnieszka Dębińska zna specyfikę funkcjonowania stacji newsowej - stwierdza. Jak dodaje, Dębińska nie ma wpływu na linię polityczną stacji.

News 24 nadal ma problemy z zasięgiem, bo kanału nie dołączają czołowe sieci kablowe, np. UPC Polska. To przekłada się na niewielką oglądalność, a co za tym idzie przychody kanału z reklam. W lipcu udział News 24 w grupie 4+ był poniżej 0,01 proc.

(MNIE, 23.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.