Petsy z kampanią świadomościową dotyczącą porzucania psów
Kampania pod hasłem "Nie zostawiaj psa. Znajdź petsittera!" prowadzona jest w internecie (fot. materiały prasowe)
Platforma Petsy, oferującą możliwość znalezienia w dziewięciu polskich miastach ludzi zajmujących się petsittingiem (opieką na zwierzęciem pod nieobecność właściciela), uruchomiła kampanię świadomościową.
Kampania ma na celu promowanie świadomego przekazywania zwierząt pod opiekę osób spoza rodziny w sytuacji nagłych wyjazdów, wakacji itp.
Czytaj też: Ukraińska Sasquatch Digital po informacji na Press.pl zdobyła 11 polskich klientów
Jak wyjaśnia Michał Wojewoda, prezes Petsy, od czerwca do września polskie schroniska dla zwierząt notują ponad 40-procentowy wzrost przyjęć psów, w porównaniu do innych miesięcy. Często jest to spowodowane faktem, że ludzie nie wiedzą, co zrobić ze zwierzęciem w czasie wyjazdów wakacyjnych.
Jak wynika z badań Petsy, na usługi hoteli dla psów decyduje się w Polsce niecałe 10 proc. właścicieli psów i kotów. W 90 proc. przypadków rodzina i znajomi stanowią jedyną opcję rozważaną przez właścicieli. Kampania, która prowadzona jest w internecie, ma uświadomić Polakom, że istnieje zawód petsittera.
Głównym miejscem prowadzenia kampanii jest platforma Petsy.pl/manifest, która jest kierowana do mieszkańców dziewięciu miast w Polsce: Warszawy, Poznania, Łodzi, Gdańska, Gdyni, Sopotu, Wrocławia, Krakowa i Katowic.
Za stworzenie kampanii odpowiedzialny jest wewnętrzny zespół PR i marketingu Petsy.
Czytaj też: Nie wszyscy są Benettonem. Jak eksperymentować z reklamą i dlaczego nie wszystkim w Polsce się udaje
(KAP, 27.07.2022)