Warsaw Creative Slam od CK Targowa ma wesprzeć branżę kreatywną. Niedługo mijają terminy
CK Targowa jest inkubatorem przedsiębiorczości sektora kreatywnego prowadzonym przez Krajową Izbę Gospodarczą
Już 19 czerwca mija termin przyjmowania zgłoszeń do programu Warsaw Creative Slam. Program kierowany jest do osób działających lub szukających dopiero swojego miejsca w sektorach kreatywnych oraz do absolwentów i studentów warszawskich szkół artystycznych. To już druga edycja konkursu.
Uczestnicy powinni przedstawić swój projekt - pomysł na biznes - po czym mogą uzyskać wsparcie w dopracowaniu tej idei w ramach programu. Dla najlepszych pomysłów i projektów przewidziane są nagrody i wsparcie w dalszym rozwoju. Po wypełnieniu formularza należy nagrać krótką wypowiedź o pomyśle, a następnie wysyłać ją pod adres: [email protected].
Wsparcie w programie polega m.in. na mentoringu ekspertów CKT & WCS, przyznaniu bezpłatnego biura na sześć miesięcy w Centrum Kreatywności Targowa czy możliwości uzyskania inwestycji nawet do miliona złotych. Organizatorzy stawiają na pomysły w dziedzinach muzyka, film i wideo, sztuka i rynek antyków, architektura, reklama, telewizja i radio, rynek wydawniczy, projektowanie, rękodzieło, sztuki performatywne, projektowanie mody, oprogramowanie i usługi komputerowe, interaktywne oprogramowanie rozrywkowe, technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym, technologie big data, technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze.
Przy organizacji programu Centrum Kreatywności Targowa współpracuje z Biurem Kultury UM st. Warszawy. CK Targowa jest inkubatorem przedsiębiorczości sektora kreatywnego prowadzonym przez Krajową Izbę Gospodarczą. Regulamin, formularze dostępne są na stronie programu: cktargowa.pl/warsaw-creative-slam/
(MA, 15.06.2024)