One House zachęca pracowników do profilaktyki zdrowotnej

Kampania będzie prowadzona przez cały październik (fot. materiały prasowe)
Grupa One House dołączyła do globalnej inicjatywy Różowego Października i organizuje wewnętrzną kampanię edukacyjną "Pink October – All for Health", która ma zwiększyć świadomość znaczenia profilaktyki zdrowotnej wśród jej pracowników i współpracowników.
Kampania edukacyjna dotyczy wszystkich pracowników i współpracowników Grupy One House, w tym z agencji: One House, oS3, Media SWOT oraz Silver Agency. Kampania będzie trwała przez cały październik. Celem jest zachęcanie pracowników do regularnych badań profilaktycznych, które mogą pomóc w wykryciu wczesnych objawów nowotworów, takich jak rak piersi, prostaty, jelita grubego czy szyjki macicy.
W ramach kampanii każdy pracownik i współpracownik Grupy One House może skorzystać z dodatkowego dnia wolnego na badania profilaktyczne, nie tylko w październiku, ale także w kolejnych miesiącach.
(KAP, 27.09.2024)
