Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

One House rozpoczyna kampanię z Martyną Wojciechowską dla marki Carnilove

Kampania będzie prowadzona do końca lutego 2025 roku (fot. materiały prasowe)

Agencja One House przygotowała kampanię promującą markę karmy dla kotów Carnilove pod hasłem "Dzikie z natury". W kampanii pojawiają się koty prezenterki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej.

Głównym celem kampanii jest podkreślenie, że karma Carnilove odpowiada naturalnym instynktom kotów. Bohaterami spotów reklamowych oraz ambasadorami marki Carnilove są dwa koty Martyny Wojciechowskiej: Biały i Szary. Działania prowadzone są na platformach YouTube, TikTok oraz Meta Ads, i mają na celu zwiększenie świadomości marki.

Zakres usług oferowanych przez One House obejmuje strategię oraz planowanie i zakup mediów digitalowych. Kampania potrwa do końca lutego 2025 roku.

(KAP, 22.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.