Grzegorz Turowski awansował na stanowisko digital media director w One House

Grzegorz Turowski pracuje w One House od trzech lat (fot. materiały prasowe)
Grzegorz Turowski został digital media directorem w agencji One House. Dotychczas jako senior SEM & paid social manager zajmował się planowaniem i zakupem kampanii internetowych oraz koordynacją zespołu odpowiadającego za działania digitalowe.
Na nowym stanowisku obowiązki Grzegorza Turowskiego zostały poszerzone o rozwój portfolio wszystkich produktów digitalowych oferowanych przez agencję i nadzór nad negocjacjami w tym obszarze.
Grzegorz Turowski od ponad dekady zdobywa doświadczenie w digital marketingu, zajmując się optymalizacją kampanii i strategicznym planowaniem działań w kanałach SEM i paid social. Przed dołączeniem do One House w 2021 roku pracował m.in. w Adequate Interactive Boutique oraz ClickAd Group.
Nowy dyrektor raportuje do Katarzyny Baczyńskiej, head of media w One House. Ponadto jest wykładowcą w Marcus Academy - platformie edukacyjnej w zakresie digital marketingu.
(KAP, 04.10.2024)
