"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multilac z kampanią w telewizji i internecie na temat dbania o mikrobiom jelitowy

Powstały dwa spoty 30-sekundowe, mające też wersje skrócone do 15 sekund (screen: YouTube/Multilac)

Marka Multilac, należąca do USP Zdrowie, rozpoczęła kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi na konieczność zadbania o mikrobiom jelitowy.

Kampania ma być prowadzona w telewizji i internecie. Powstały dwa spoty 30-sekundowe, mające też wersje skrócone do 15 sekund.

Czytaj też: Adamed Pharma promuje się spotem reklamowym stworzonym przez AI

– Marka Multilac w swojej komunikacji zwraca szczególną uwagę na potrzebę regeneracji i odbudowy mikrobiomu jelitowego nie tylko w sezonie antybiotykowym. W nowej odsłonie kampanii wystartowaliśmy z komunikacją dotychczasowego portfolio oraz dwóch nowych suplementów diety – Multilac 60+ oraz Multilac Junior – mówi Justyna Strocka, senior brand manager marki Multilac.

Za kreację do mediów ATL i digital odpowiedzialna jest agencja reklamowa FCB&theMilkman, za produkcję Selfish3, za planowanie i zakup TV dom mediowy Wavemaker, digital Performics i LiquidThread.

Czytaj też: Iga Świątek została ambasadorką klocków Lego. "To świetne połączenie"

(15.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.