Multilac z kampanią w telewizji i internecie na temat dbania o mikrobiom jelitowy
Powstały dwa spoty 30-sekundowe, mające też wersje skrócone do 15 sekund (screen: YouTube/Multilac)
Marka Multilac, należąca do USP Zdrowie, rozpoczęła kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi na konieczność zadbania o mikrobiom jelitowy.
Kampania ma być prowadzona w telewizji i internecie. Powstały dwa spoty 30-sekundowe, mające też wersje skrócone do 15 sekund.
Czytaj też: Adamed Pharma promuje się spotem reklamowym stworzonym przez AI
– Marka Multilac w swojej komunikacji zwraca szczególną uwagę na potrzebę regeneracji i odbudowy mikrobiomu jelitowego nie tylko w sezonie antybiotykowym. W nowej odsłonie kampanii wystartowaliśmy z komunikacją dotychczasowego portfolio oraz dwóch nowych suplementów diety – Multilac 60+ oraz Multilac Junior – mówi Justyna Strocka, senior brand manager marki Multilac.
Za kreację do mediów ATL i digital odpowiedzialna jest agencja reklamowa FCB&theMilkman, za produkcję Selfish3, za planowanie i zakup TV dom mediowy Wavemaker, digital Performics i LiquidThread.
Czytaj też: Iga Świątek została ambasadorką klocków Lego. "To świetne połączenie"
(15.01.2024)