Rocket Science Communications nawiązała współpracę z Fundacją Dr Clown i chce promować dobroczynność
Fundacja Dr Clown wyznacza standardy w terapii śmiechem i sposobach budzenia radości u dzieci, seniorów oraz osób z niepełnosprawnościami (fot. materiały prasowe)
Rocket Science Communications nawiązała współpracę z Fundacją Dr Clown. Będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii dla działań PR oraz w social mediach, budowanie pozycji eksperta, komunikację wewnętrzną, a także szkolenia z zakresu komunikacji dla pracowników.
– Cieszę się na tę współpracę – mówi Karolina Krzeska, CEO Rocket Science Communications. – Chcemy skupić się na pozytywnym kierunku komunikacji, dzieleniu się dobrem, jakie wynika z dobroczynności oraz budzeniu radości u potrzebujących i wspierających.
Czytaj też: Allegro rozbudowuje wewnętrzne struktury marketingu. Dołączyli eksperci ze sfery digital
Krzeska podkreśla, że agencja zamierza pomóc Fundacji Dr Clown nagłaśniać sytuację instytucji dobroczynnych w Polsce. – Bo to dzięki zaangażowaniu Polek i Polaków organizacje pożytku publicznego są w stanie wspólnie działać i wspierać. Praca na rzecz promowania postaw społecznych daje dużą satysfakcję – dodaje CEO Rocket Science Communications.
Będzie co robić, bo według 63 proc. Polaków organizacje pozarządowe są potrzebne, ale prawie 40 proc. nie zna zasad ich działalności. W ogólnoświatowym zestawieniu World Giving Index 2023 – według deklaracji – 22 proc. dorosłych Polek i Polaków w minionym roku udzieliło wsparcia nieznajomej osobie, 18 proc. przekazało pieniądze na cel dobroczynny, a 4 proc. udzielało się w ramach wolontariatu. Dlatego Polska pod względem działań dobroczynnych znajduje się w ostatniej dziesiątce krajów świata.
Działalność Fundacji Dr Clown od 25 lat polega na szkoleniu i koordynowaniu pracy prawie 500 profesjonalnie wyszkolonych wolontariuszy – Doktorów Clownów – którzy docierają do niemal 150 szpitali i placówek specjalistycznych w ponad 80 miastach całej Polski. Fundacja wyznacza standardy w terapii śmiechem i sposobach budzenia radości u dzieci, seniorów oraz osób z niepełnosprawnościami.
Czytaj też: Walka dyskontów Lidl i Biedronka nie pomaga budować wizerunku, ale doraźnie działa
(MAT, 14.02.2024)