Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nieheteronormatywni w promocji FlixBus w Dniu Rodziny

Użytkownicy FlixBusa gratulowali firmie odwagi za działania na fanpage'u (screen Facebook/FlixBus)

Niemiecka firma autobusowa FlixBus wykorzystała w działaniach promocyjnych na swoim profilu facebookowym zdjęcia pary nieheteronormatywnej. Nie planuje jednak szerszej kampanii z udziałem osób LGBT.

15 maja, w Międzynarodowy Dzień Rodziny, przewoźnik wykorzystał w swoim poście facebookowym zdjęcie dwóch całujących się ojców. Firma nie chce jednak komentować decyzji o wykorzystaniu w promocji zdjęcia pary LGBT. Jak ustalił "Presserwis", FlixBus nie planuje również kampanii, w której pojawiałyby się osoby nieheteronormatywne.

Czytaj też: Wynajmiesz? Ukraińska agencja kreatywna pokazuje Rosjanom takie „miejsca noclegowe"

Globalna strategia firmy jednoznacznie wspiera działania, które mają na celu wsparcie inkluzywności zarówno dla osób podróżujących, jak i pracowników spółki. W Niemczech FlixBus od lat prowadzi działania promocyjne z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, Pride Month i kampanii Love Unites Us.

(KAP, 19.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.