Nieheteronormatywni w promocji FlixBus w Dniu Rodziny
Użytkownicy FlixBusa gratulowali firmie odwagi za działania na fanpage'u (screen Facebook/FlixBus)
Niemiecka firma autobusowa FlixBus wykorzystała w działaniach promocyjnych na swoim profilu facebookowym zdjęcia pary nieheteronormatywnej. Nie planuje jednak szerszej kampanii z udziałem osób LGBT.
15 maja, w Międzynarodowy Dzień Rodziny, przewoźnik wykorzystał w swoim poście facebookowym zdjęcie dwóch całujących się ojców. Firma nie chce jednak komentować decyzji o wykorzystaniu w promocji zdjęcia pary LGBT. Jak ustalił "Presserwis", FlixBus nie planuje również kampanii, w której pojawiałyby się osoby nieheteronormatywne.
Czytaj też: Wynajmiesz? Ukraińska agencja kreatywna pokazuje Rosjanom takie „miejsca noclegowe"
Globalna strategia firmy jednoznacznie wspiera działania, które mają na celu wsparcie inkluzywności zarówno dla osób podróżujących, jak i pracowników spółki. W Niemczech FlixBus od lat prowadzi działania promocyjne z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, Pride Month i kampanii Love Unites Us.
(KAP, 19.05.2022)