Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PepsiCo promuje nowe bezcukrowe napoje kampanią internetową

Polska jest pierwszym krajem, w którym zadebiutowała Mirinda Free (fot. materiały prasowe)

Mirinda Free i 7UP Free to nowe napoje bezcukrowe firmy PepsiCo, promowane hasłem "100% smaku, 0% cukru". Polska jest pierwszym rynkiem, na który wprowadzono Mirindę bez cukru.

Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży, gdzie pojawiły się dedykowane ekspozycje nowych napojów. Materiały do kampanii były przygotowane przy współpracy z agencją Vidsy, a za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Media Direction.

(KAP, 21.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.