Publicon, HyperCrew i Media Maker założyły grupę Evry1
Przedstawiciele Evry1 wierzą, że zbudują jedną z pięciu najlepszych grup martechowych w Polsce (fot. materiały prasowe)
Publicon, HyperCREW, Media Maker, Instytut IPC, Marketing przy Kawie i Applover rozpoczęły współpracę w ramach grupy Evry1, która ma wesprzeć klientów członków grupy i zaoferować im kompetencje 360.
W grupie znalazły się Publicon (agencja PR), HyperCREW (agencja digital), Media Maker (agencja mediowa), Marketing przy Kawie (portal branżowy), Instytut IPC (instytucja badawcza) i Applover (twórcy aplikacji i software'u).
Przedstawiciele grupy wierzą, że dzięki współpracy firm będą w stanie zaoferować klientom doświadczony i zintegrowany zespół, które rozumie procesy stojące za skuteczną komunikacją. Tomasz Kowalczyk, managing director Media Maker - odpowiedzialny za rozwój grupy - wierzy, że Evry1 znajdzie się w piątce największych grup medialnych w ciągu najbliższych pięciu lat.
"W ramach grupy współpracujemy z markami istniejącymi wiele lat na rynku, jak 3M, Haribo, Pepsico, PKN Orlen, Segafredo, Luxmed, ECHO Investment, Tarczyński, Tauron, ale także ze start-upami, jak na przykład Aion Bank" - mówi Kowalczyk i dodaje, że szerokie kompetencje dają grupie wyjątkowe możliwości wspierania partnerów grupy.
(KAP, 16.11.2021)