UEFA pokazała identyfikację Euro 2024 stworzoną przez VMLY&R
Dyrektorem turnieju UEFA Euro 2024 jest były piłkarz Bayernu Monachium i reprezentacji Niemiec Philipp Lahm (fot. materiały prasowe)
UEFA przedstawiła identyfikację marki UEFA Euro 2024, która będzie promowana hasłem "United by Football. Vereint im Herzen Europas" ("Zjednoczeni przez piłkę nożną. Zjednoczeni w sercu Europy").
Mistrzostwa Europy, które odbędą się w Niemczech w czerwcu i lipcu 2024 roku, będą składały się z 51 meczów. W przedstawionym przez UEFA logotypie znajdują się flagi oraz kolory 55 federacji wchodzących w skład związku, które wspólnie mają odzwierciedlać kształt dachu Stadionu Olimpijskiego, na którym odbędzie się finał Euro. Odpowiedzialna za projekt jest agencja VMLY&R, która współpracowała już z UEFA przy okazji poprzedniej odsłony turnieju.
(KAP, 08.10.2021)