Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz z Francuzami z niższą widownią niż poprzednie spotkania Polaków na Euro 2024

Euro 2024 rozpoczęło się 14 czerwca i potrwa do 14 lipca (fot. materiały prasowe)

Trzeci i ostatni mecz Polaków na Mistrzostwach Europy w piłce nożnej do TVP 1 przyciągnął ok. 7 mln widzów (z uwzględnieniem oglądalności poza domem). To najmniejsza widownia spośród wszystkich spotkań biało-czerwonych na Euro 2024.

Mecz rozpoczął się we wtorek ok. 18. Było to tzw. spotkanie o honor, bo Polacy nie mieli już szans na awans do dalszej fazy rozgrywek. Średnio ok. 5,8 mln widzów oglądało tę transmisję w domu, a 1,2 mln to dodatkowa publiczność poza domem. Tym razem spotkania nie było w TVP Sport, który w jego czasie nadawał inny mecz Euro 2024 - Holandia - Austria.

Czytaj też: Ministerstwo Kultury proponuje wreszcie skończyć z mediami samorządów. To przełom

Spotkanie Polska - Austria w piątek 21 czerwca o 18 przyciągnęło do TVP 1 średnio 5,71 mln widzów, a do TVP Sport kolejnych 1,51 mln widzów (razem 7,22 mln). Z kolei dodatkowe 1,5 mln stanowiła widownia spotkania poza domem (OOH).

Natomiast pierwszy mecz Polaków z Holandią (w niedzielę 16 czerwca o 15) wybrało w TVP 1 i TVP Sport 9,1 mln widzów (z OOH), z czego 7,56 mln przed telewizorami w domach.

Polacy przegrali dwa spotkania, a ostatnie zremisowali i odpadli z Euro 2024.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 27.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.