Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Innogy Polska zmienia nazwę na E.ON Polska i zapowiada kampanię promocyjną

Klienci korzystający z usług Grupy Innogy zostaną indywidualnie poinformowani o rebrandingu (fot. materiał prasowe)

Innogy Polska od połowy grudnia 2021 roku będzie funkcjonować pod nazwą E.ON Polska. W ramach rebrandingu zmienione zostaną logotypy i nazwy poszczególnych spółek. Jak ustalił "Press", firma zaplanowała kampanię reklamową promującą nową nazwę.

Na kampanię złożą się działania w internecie (w tym w mediach społecznościowych) i outdoorze oraz mediach współpracujących z firmą. Powstały już trzy spoty reklamowe, które będą emitowane w sieci. Informacja o zmianie nazwy będzie również dodawana do korespondencji wysyłanej do klientów - pierwsze listy z nowym logotypem wysłano we wrześniu 2021 roku.

Marka podała, że kampania rozpocznie się w najbliższych dniach, ale nie znamy dokładnego terminu.

E.ON to spółka energetyczna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. W 2019 roku przejęła ona aktywa Innogy od RWE. Zmiana nazwy jest zakończeniem dwuletniego procesu integracji obu spółek. 

(KAP, 17.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.