Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tarraya stworzy reklamowy OOH o profilaktyce nowotworów szyjki macicy i piersi

Tarraya stowrzyła projekt graficzny kampanii edukacyjnej "Cytologia, mammografia do lubuskich kobiet trafia" (fot. Pexels.com)

Poznańska agencja Tarraya wygrała przetarg Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego na stworzenie projektu graficznego reklamy outdoorowej dla kampanii edukacyjnej "Cytologia, mammografia do lubuskich kobiet trafia".

Tarraya poza stworzeniem grafik edukacyjnych w zakresie profilaktyki nowotworu szyjki macicy i piersi będzie również odpowiedzialna za produkcję reklam, wyklejenie i zakup powierzchni reklamowych na terenie województwa. Wartość umowy to 385 tys. zł netto. Terraya była jedyną firmą biorącą udział w przetargu.

(KAP, 29.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.