Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lenovo i AMS z pierwszą zintegrowaną ekologiczną kampanią OOH w Polsce

Po zakończeniu kampanii materiały reklamowe zostaną poddane recyklingowi (fot. materiały prasowe)

Producent sprzętu komputerowego Lenovo Polska jest pierwszą marką w Polsce, która prowadzi w pełni ekologiczną kampanię outdooru, wykorzystując m.in. EKO wiaty spółki AMS (Agora). 

W swoich działaniach firma promuje laptopy serii ThinkPad - X1 Nano oraz X1 Carbon, które są wyposażone w usługę CO2 Offset - równoważącą emisję CO2 do atmosfery. Kompensacja jest oparta na wyliczonej przez produkt emisji dwutlenku węgla w trakcie średniego, trwającego pięć lat użytkowania, i obejmuje również proces produkcji i wysyłki sprzętu.

Lenovo wybrało do działań reklamowych ofertę AMS w związku z możliwością wykorzystania EKO wiat pokrytych zielonym dachem, które redukuję CO2, magazynują wodę deszczową i obniżają temperaturę pod wiatą w upalne dni. Ponadto plakaty umieszczone na nośnikach Premium Citylight AMS biorących udział w kampanii, zostały wydrukowane na papierze G-print, który poddawany jest w 100 proc. recyklingowi, a proces jego powstawania jest neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla.

Czytaj też: Statuetka AD Mana X-lecia, wystawiona na licytację, wróciła do 180heartbeats + JvM

Za "zielone" przystanki, EKO słupy solarne, EKO Backlighty i inne działania przyczyniające się do zmniejszenia śladu węglowego firma AMS otrzymała w 2021 roku Carbon Footprint Challenge Award. Ponadto EKO wiata oraz EKO słup zostały finalistami konkursu Dobry Wzór 2021.

(KAP, 07.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.