Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Statuetka AD Mana X-lecia, wystawiona na licytację, wróciła do 180heartbeats + JvM

Statuetka, która trafiła do Marcina Gaworskiego, sfinansowała zakup sześciu kamizelek kuloodpornych (fot. materiały prasowe)

Statuetka AD Mana X-lecia konkursu AD WO/MAN 2021 zorganizowanego przez "Press" powróciła do Marcina Gaworskiego, szefa agencji 180hearbeats + Jung v Matt. Wcześniej przeznaczył ją na licytację, by wspomóc walczącą Ukrainę.

Marcin Gaworski otrzymał za zasługi tytuł AD Mana X-lecia. "Trudno się cieszyć w takiej sytuacji, ale dziękuję bardzo za tę nagrodę. Pomagajmy Ukrainie" – apelował podczas gali. Potem ogłosił na Facebooku: "Statuetka, którą otrzymałem, przypomina grubością blachę w kamizelkach kuloodpornych. Zainspirowało mnie to do stworzenia zbiórki na rzecz Ukrainy".

Wsparcie wspaniałej inicjatywy

Zebrane z licytacji nagrody pieniądze zadeklarował przeznaczyć na kamizelki kuloodporne dla żołnierzy 24. Brygady Zmechanizowanej im. Króla Daniela w Jaworowie. Podczas licytacji zebrano 11 722 zł, co pozwoliło kupić sześć kamizelek. Najwięcej, 5 tys. zł, wpłaciła Fundacja Grand Press, która, zgodnie z zasadami licytacji, powinna stać się właścicielem statuetki. Nagroda wróciła jednak do właściciela.

Czytaj też: Wojciech Grzędziński autorem Zdjęcia roku w Grand Press Photo 2022. Jury: "Zaniemówiliśmy"

– Nie mieliśmy wątpliwości, że nagroda powinna należeć do tego, kogo branża uznała za AD Mana X-lecia – mówi Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press, dyrektorka wydawnicza "Press". – Dlatego Fundacja Grand Press zdecydowała o zwróceniu jej Marcinowi Gaworskiemu. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć taką wspaniałą inicjatywę – dodaje Mirowska.

Gaworski jednak nie przesądza, że statuetka pozostanie w agencji. – Mamy w stosunku do niej dalsze plany, o których wkrótce opowiemy – mówi Gaworski.

Czytaj też: „Zapadła cisza” – poruszający moment na obradach jury Grand Press Photo z Ami Vitale. WIDEO

(AMS, 06.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.