Bayer z kampanią outdooru, w której dziękuje nauce
Plakaty są widoczne na przystankach autobusowych i tramwajowych w Warszawie i Gdańsku oraz w stołecznym metrze (fot. materiały prasowe)
Firma Bayer rozpoczęła outdoor kampanii edukacyjnej przy wykorzystaniu nośników AMS i Ströera, w której dziękuje nauce za jej osiągnięcia i wpływ na ludzkie życie. Hasło przewodnie to #ThankYouScience.
To część akcji, która w grudniu ub.r. była prowadzona w mediach społecznościowych. Wtedy Bayer prosił na swoich profilach, by Polacy wpisywali, za co są wdzięczni naukowcom. Na podstawie tych wypowiedzi powstała seria plakatów, które eksponowane są nośnikach AMS i Ströera ulokowanych na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie i Gdańsku oraz w stołecznym metrze.
Polacy dziękują nauce m.in. za wideorozmowy, dzięki którym pandemia nie ograniczała aż tak bardzo kontaktów międzyludzkich, i za in vitro, które pozwoliło na założenie rodziny.
Outdoor kampanii wystartował na początku lutego i potrwa do końca miesiąca. Zakupem mediów zajął się MediaCom.
(KAP, 04.02.2022)