"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Kwiatkowska wciela się w Netię w kampanii reklamowej

Reklamy z udziałem Kwiatkowskiej to część nowej komunikacji marketingowej Netii (screen: YouTube/Netia)

Na początku września ruszyła kampania reklamowa marki Netia, w której aktorka Katarzyna Kwiatkowska wciela się w postać Netii, bogini internetu i telewizji 4K.

Reklamy z udziałem Kwiatkowskiej to część nowej komunikacji marketingowej Netii. Kampania będzie m.in. wspierać sprzedaż flagowego pakietu z aktualnej oferty promocyjnej – dostęp do internetu w technologiach światłowodowych.

Czytaj też: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów chce promować referendum

Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem aktorki wystartowała 2 września i potrwa do 8 października br. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery) emitowane są 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe.

Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV, pojawią się również w internecie, a także na tyłach autobusów m.in. w Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów iProspect (Grupa Dentsu). Spoty wyprodukowała firma TFP. Za działania performance odpowiada Mediacom.

Czytaj też: Urszula Czerniawska-Kapeluch z nowymi zadaniami w Kompanii Piwowarskiej

(KAP, 04.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.