Katarzyna Kwiatkowska wciela się w Netię w kampanii reklamowej
Reklamy z udziałem Kwiatkowskiej to część nowej komunikacji marketingowej Netii (screen: YouTube/Netia)
Na początku września ruszyła kampania reklamowa marki Netia, w której aktorka Katarzyna Kwiatkowska wciela się w postać Netii, bogini internetu i telewizji 4K.
Reklamy z udziałem Kwiatkowskiej to część nowej komunikacji marketingowej Netii. Kampania będzie m.in. wspierać sprzedaż flagowego pakietu z aktualnej oferty promocyjnej – dostęp do internetu w technologiach światłowodowych.
Czytaj też: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów chce promować referendum
Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem aktorki wystartowała 2 września i potrwa do 8 października br. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery) emitowane są 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe.
Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV, pojawią się również w internecie, a także na tyłach autobusów m.in. w Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów iProspect (Grupa Dentsu). Spoty wyprodukowała firma TFP. Za działania performance odpowiada Mediacom.
Czytaj też: Urszula Czerniawska-Kapeluch z nowymi zadaniami w Kompanii Piwowarskiej
(KAP, 04.09.2023)