Urszula Czerniawska-Kapeluch z nowymi zadaniami w Kompanii Piwowarskiej

Urszula Czerniawska dotychczas w Kompanii Piwowarskiej odpowiadała za markę Żubr (fot. linkedin.com/in/urszulaczerniawska/)
Urszula Czerniawska, dotychczas senior brand manager marki Żubr, przechodzi w Kompanii Piwowarskiej do nowych zadań.
Czerniawska-Kapeluch dołącza do zespołu marek globalnych i nowych kategorii na stanowisko senior brand manager. Na jej dotychczasowe stanowisko prowadzona jest rekrutacja.
Czytaj też: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów chce promować referendum
Czerniawska-Kapeluch do Kompanii Piwowarskiej dołączyła w lutym 2021 roku z Coca-Coli, gdzie ostatnio pełniła funkcję brand manager marki Coca-Cola. Wcześniej była regional digital manager w firmie Bridgestone i brand manager w Mondelez. Pracowała też w L'Oréal.
(AMS, 04.09.2023)
