PKP szuka agencji do promocji bezpiecznych zachowań na skrzyżowaniach kolejowych
![](/images/contents/photo_67228_1631528293_big.jpg)
Kampania będzie trzecim etapem działań PKP na rzecz poprawy bezpieczeństwa na skrzyżowaniach kolejowych (fot. Piotr Molecki/East News)
PKP poszukuje agencji, która zaplanuje i przeprowadzi kampanię promocyjną działań spółki na rzecz poprawy bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami.
PKP oczekuje od agencji przygotowania infografik i materiałów informacyjnych, wykonania sesji zdjęciowych, organizacji konferencji prasowych i przeprowadzenia kampanii outdooru. W ramach umowy firma będzie musiała również przygotować film promocyjny.
![Press](/images/contents_blocks/photo_154964_1631528337_big.jpeg)
(fot. materiały prasowe)
Do wzięcia udziału w przetargu wymagane jest wadium w wysokości 7,5 tys. zł. Oferty można składać na platformie zakupowej PKP do 28 września.
(KAP, 13.09.2021)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)