Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKP szuka agencji do promocji bezpiecznych zachowań na skrzyżowaniach kolejowych

Kampania będzie trzecim etapem działań PKP na rzecz poprawy bezpieczeństwa na skrzyżowaniach kolejowych (fot. Piotr Molecki/East News)

PKP poszukuje agencji, która zaplanuje i przeprowadzi kampanię promocyjną działań spółki na rzecz poprawy bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami.

PKP oczekuje od agencji przygotowania infografik i materiałów informacyjnych, wykonania sesji zdjęciowych, organizacji konferencji prasowych i przeprowadzenia kampanii outdooru. W ramach umowy firma będzie musiała również przygotować film promocyjny. 

Press

(fot. materiały prasowe)

Do wzięcia udziału w przetargu wymagane jest wadium w wysokości 7,5 tys. zł. Oferty można składać na platformie zakupowej PKP do 28 września.

(KAP, 13.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.