Ministerstwo Klimatu i Środowiska poszukuje influencera do promocji parków narodowych
W ramach umowy wybrani influencerzy będą odpowiedzialni za stworzenie materiałów filmowych i fotorelacji z wyjazdów do parków narodowych i ich bliskiej okolicy (screen: YouTube/Ministerstwo Klimatu i Środowiska)
Ministerstwo Klimatu i Środowiska poszukuje agencji, która przygotuje i przeprowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną Polskich Parków Narodowych w oparciu o działania z influencerami.
W ramach umowy wybrani influencerzy będą odpowiedzialni za stworzenie materiałów filmowych i fotorelacji z wyjazdów do parków narodowych i ich bliskiej okolicy. Materiały te będą później wykorzystywane w działaniach edukacyjnych w mediach społecznościowych oraz rozpowszechnione we współpracy z MEN w szkołach.
Czytaj też: Prezes UOKiK wydał rekomendacje dla influencerów, reklamodawców i agencji PR (pełna treść dokumentu)
Influencerzy będą również odpowiedzialni za popularyzację produktów, które powstały w ramach projektu "Promocja Parków Narodowych jako marki".
Celem kampanii jest promowanie parków narodowych jako sieci obszarów istotnych dla ochrony dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego, będących jednocześnie szczególną atrakcją turystyczną. Oferty i wyceny działań można składać bezpośrednio poprzez Mos.gov.pl. Zasięgi kampanii nie mogę być mniejsze niż 1,7 mln odbiorców.
Czytaj też: 17 nagród dla polskich agencji na festiwalu Golden Drum
(KAP, 27.09.2022)