K2 Precise wygrywa przetarg na obsługę Grupy Morizon - Gratka
![](/images/contents/photo_66887_1628745354_big.jpg)
Współpraca między K2 Precise a Grupą Morizon - Gratka będzie miała charakter stały (fot. Avel Chuklanov/Unsplash)
Agencja K2 Precise wygrała przetarg na efektywnościową obsługę serwisów ogłoszeniowych należących do Grupy Morizon - Gratka, która od połowy 2020 roku działa w strukturach Ringier Axel Springer Media.
K2 Precise ma zająć się m.in. działaniami analitycznymi i realizacją kampanii efektywnościowych, które obejmą marketing w wyszukiwarkach, reklamy w social media, kampanie programmatic, afiliację i marketing automatyzowany. Współpraca między agencją a klientem będzie mieć charakter stały. Do Grupy należą portale Morizon.pl i Gratka.pl.
(KAP, 12.08.2021)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)